staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Dagens shopping

Kategori: Allmänt

 
 
 
Tjabba
 
Haft en trevlig dag i köpcentret med fina Emma, dock så kunde jag inte blivit mer klumpig när vi var på Donken, fy va pinsamt det var! Spruta smältost i ansiktet, tappa ut pommes över bordet och doppa handen i sås samtidigt som alla kolla.. Fyfan va hemskt det var!!
Eftersom jag bara känner *HANDENISTRUPENBAJSAFFÄRER* på de flesta klädaffärer (Bikbok,Gina Trciot, Cubus) så har nästintill slutat shoppa där. Jag kan gå in i affärerna och kolla på deras kläder men jag köper inte. Däremot älskar jag JC!! De har grymt fina kläder med bra kvalitet osv, hellre en tröja som är 200 kr dyrare och håller desto längre än en skit tröja som bleks, blir obekväm efter tvätt, eller går sönder inom kort.. Right?!
 
Så jag köpte en vit, tajt tröja som var urringad ibak och hade halvlånga armar (bild lär ni nog få se imorgon) ifrån JC. Två ansiktsmasker + deo ifrån HM, en salt sten till kaninerna och hamster godis till Theo, eller rättare sagt hanns hamster han ska få antagligen denna veckan. Tyckte det blev lagom mycket köpt, ska även iväg inom kort igen och shoppa presenter osv. + någon snygg ring, gaaah måste ha något nytt! Sedan vill jag även, om jag hittar, ha någon ny ''väst'' typ och så har jag ju mitt presentkort på några jeans ifrån JC kvar som jag också måste utnyttja!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: