staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Fredag med familjen

Kategori: Allmänt

 
Halloj!
 
Har spenderat min fredag med min mysiga familj! Efter skolan for jag till mamma med bussen. Jag, hon och Theo gick en runda i hängnet och gud va fint det var!! Ni vet, sådär perfekt vinterlandskap, makalöst. Kan även berätta att Theo brotta ner mig och lyckas mula mig med snö i ansiktet, den skitungen hahaha. Efter detta baka jag och Theo goa choklad cupcakes, blev halvt misslyckade hahah men är endå stolt över oss! Huvudsaken var ju att det smaka gott och det gjorde det. Efter detta plockade jag (och satte ihop vilket var ett väldigt stort projekt för mig) upp min nya klädställning ifrån ikea, blev faktiskt riktigt bra i mitt rum. Har jag berättat hur sjukt bra man sover hoss mamma? Sover som en stock.
Sedan fortsatte min kväll hos pappa med mina bröder och vi såg på film, åt tacos och hade fredags mys. Jag och Theo lyckas klicka in precis i tid till Bolt som gick på disney chanel! Asså den filmen är sjukt bra, gråter lika mycket varje gång, älskart.
 
Nä vet ni vad, nu borde jag faktiskt sova för imorgon blir det skidåkning med blandannat kusinerna så vill hinna skaffa lite energi under nattens sömn. Hoppas ni haft en mysig fredag sötisar! XOXO
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: