staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Min helg

Kategori: Allmänt

 
Tjaaah!
 
Snacka om att jag bloggat dåligt det senaste?! Men har inte orkat bry mig.. Iallafall, som den perfekta personen jag är, så ska jag nu berätta vad jag hittat på. I lördags så bar det av med familjen (minus mamma), Marie och massa andra personer till en skidbacke bortanför Lidköping. Var kul att åka skidor igen, var ett år sedan sisst.. Och innan ni änns hinner tänka tanken att fråga.. JA jag ramlade. Störtade efter ett hopp (flög knappt 5 cm men ändå) och min skida for iväg. Hahaha lite smått pinsamt när fredriks kompis får hjälpa mig upp igen! Efter detta spektaklet så åkte vi hem vid 4 och jag hjälpte mamma att fixa sig till E-festen, och för er som är nyfikna så var hon emo :D Pappa däremot var enhörning vilket jag tyckte var jätte gölligt!
På kvällen när mamma och pappa gett sig av kom min kära kusin och hållde mig sällskap, tack du.. Blev en filmkväll med ett stort glas coola och poppcorn! ;) Dock tvingade jag hem Fredrik o tom senare när Marie skulle åka hem eftersom jag vägrade att vara ensam hemma, haha ond som jag är.
 
Tro det eller ej men dagen därpå (söndag) sov jag till 1 på dagen, helt sjukt. Var utvilad iaf vilket var possitivt. Och tja... min dag spenderades med städning, skit tråkigt om man frågar mig men om man kräver 55 fikapauser så tar det tid.
 
Nu orkar jag seriöst inte berätta mer så jag hoppas ni också haft en mysig helg, stora kramar från en sleten brud.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: