staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

En vanlig helg

Kategori: Allmänt

 
Tjaa mina fina.
 
Livet rullar på. Igår var jag på Överby med Sedus, mamma och Theo. Theo och mamma köpte en hamster, blev en jätte söt brun guldhamster!! Sedan shoppade jag ett par tränings byxor, en vattenflaska och en träningströja (t-tröja). Och eftersom min fina vännina fyller år imorgon så köptes det även en present till henne också!  Efter att vi vart på Överby for vi hem och jag tog en låååång dusch. Efter detta promenera (Ja jag gjorde det frivilligt) jag till mamma, sjukt skönt med en promenad på kvällen. Hos henne åt vi(jag,mamma,theo,fredrik och tom) kvälls mat och sedan var det fredags mys.
På lördag morgon bar det av emot matilda och sedan simskolan, riktigt kul faktiskt! Efter detta skulle jag varit med på ett möte med ridskolan men det var väldigt tråkigt så gick till Marie istället  Och nu sitter jag här hemma och väntar på kvällsmaten. Efter den åker jag antagligen iväg till Matilda för imorgon ska vi iväg och åka skidor  XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: