staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Ikea pizza och måndags mys

Kategori: Allmänt

 
Hejjj finisar
 
Hur är läget? Här är det fintfint. Sitter just nu hemma hos pappa, ska även sova här och klockan är redan 8?! åh herregud va dagarna springer iväg. Men det är skönt, jag vill bort bort ifrån Centralskolan och vara borta därifrån lääääääääääänge!!!  Min dag har bestått, som vanligt av skolan. Sedan simma jag och Matilda, efter det mocka jag stallet och tog in hästarna. O nu sitter jag här? ah och klockan är 8... eller 20.11 men samma! Måste även berätta att jag läste ut min bok igår, hihi stolt eftersom jag inte är en höjdare på att läsa böcker!  Men nu ska jag äta upp min älskade ikeapizza och efter det antagligen plugga lite spanska glosor.. TUMMEN UPP! XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: