staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

5 saker ni inte visste om mig

Kategori: Allmänt

 
 
- I större grupper då jag inte känner alla jätte bra kan det ibland bli så att jag drar mig tillbaka.. Typ deltar inte i disskutioner jätte mycket osv. Men vad säger ni, alla har vi lite svagare punkter? :D
 
- Jag har Gubbfobi. Tycker inte om gubbar över huvudtaget, eller det är såklart det beror på.. Har ju inget emot min pappa eller liksom sådana man känner men främande männ tycker jag inte om! Speciellt inte dom som kollar på en, så jävla äckliga så det finns inte. Bara om en gubbe skulle röra mig eller min kompis skulle jag anmäla honom utan tvekan till polisen, dom ska ha respekt!
 
- Det tar tid att lära känna mig på riktigt, jag är inte så öppen om mig själv till nya människor;)
 
- Jag har ingen sångröst men gillar endå att sjunga.
 
- Jag röker, dricker och snusar inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: