staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Frukost/middag

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
 
Blev lite sen bloggning eftersom jag och Annika varit ute och gått en mysig tur i skogen med Fix och Rayola såhär på förmiddagen. Men nu tänkte jag iallafall tipsa er och berätta om min frukost då jag gjorde en smoothie vilket jag inte brukar göra. Blanda ihop de vi hade i köket ungefär, 1 banan, vanilj fil, mjölk och syllt. Blev riktigt gott och nyttigt. Till detta hade jag ett kokt ägg, det låter som en rätt så ynklig frukost men mättar lika mycket som det jag brukar äta (musli och fil). Som ni kanske vet så har jag också slutat äta bröd och det funkar, har inget ont i magen längre(som jag kunde få lite ibland efter jag ätit bröd).
Luchen fortsatte i samma riktning, köttfärs med grönsaker(rester ifrån tacosen igår, har jag sagt att det inte finns någon annan tacos som slår pappas/mammas?!), till detta ett glas mjölk. Det går bra nu!
 
Planer för resten av dagen är att jogga/promenera bort till mammas nya hus, känner att jag vill röra mig lite. Där ska det fixas och donas, senare blir det pizza fast jag ska ha sallad istället, visste ni att pizzaresturangernas sallad är sjukt go? Den borde ni testa! Hörs senare
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: