staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Måndag 7/1

Kategori: Allmänt

Halloj kära läsare! ♥
 
Dagen har spenderats med min kära familj på Ikea, hittade räääätt så mycket (fyllde en hel hästkärra ink. sadelkammaren). Så nu känns det som en bra start till mammas nya hus, dock har vi än kvar ganska mycket tills allt är klart men någonstans måste man väl börja, right? Tycker faktiskt det känns ganska kul att inreda ett nytt hus och framför allt mitt egna rum hihi. Så idag blev det köpt blandannat en säng, svart matta, allt man behöver till en säng - överdrag o påslakan, lampa, väckarklocka och massa mer till mitt rum.
 
Imorgon börjar skolan, tagga? Nä ska inte bli något vidar värst kul men alla säger att sista vårterminen i 9'an bara flyger iväg och hur taggad är jag inte till ett låångt sommarlov? Sedan är det ju en massa kul innan det också förstås men det är verkligen något jag längtar till.
 
 Ville avsluta detta vackra inlägg med att för det första säga att min familj är bäst, man ska ställa upp för varandra och hjälpas åt med allt annars är det ingen riktig familj (NÅGOT -àŸ*^´- BORDE TÄNKA PÅ) och sedan ville jag även berätta att idag kom brevet med gymnasievalet hem och jag har bestämt mig vad jag ska gå men det får ni dessvärre inte reda på förens om några dagar, mohaha.
Godnatt finisar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: