staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Nya rummet + huset

Kategori: Allmänt

Som ni säkert vet ska mamma flytta och denna veckan har spenderats flera dagar i hennes nya hus efter skolan då vi fixat och donat vilket faktiskt är väldigt kul! Så nu tänkte jag visa er en bild på huset som vi hyr och bilder på mitt rum, om ni är intresserade kan jag säkert fixa bilder på resten av huset också! Kvaliten på bilderna suger för glömde systemkameran men aja, de duger iallafall. Huset ligger otroligt mysigt ute vid ''skogen'' även fast vi har grannar som bor bredvid oss(de som äger huset vi hyr). Anna har berättat att det ska finnas en jätte fin och mysig tur inne i skogen som var cirka 5-6 km, kommer absolut att testa på denna turen och förmodligen utnyttja den väl! Men det är också något ni lär få se bilder ifrån. Huset som vi ska flytta till(kommer bo där ungefär varannan vecka) ligger inte längre ifrån stora staden gtown än vad pappas hus gör vilket också är väldigt skönt, går att cykla in till gtown på 10-15 minuter om det skulle vara.
 
 
 
 
Detta är alltså huset ifrån framsidan och nej det är inte våran båt som står i garaget! Riktigt mysigt va? Helt okej måste jag säga.
 
 
  
 
Här ovanför ser ni mitt rum ^^, inte klart på långa vägar men visst är det fint? Bredvid sängen på bilden högst upp(står i dörren och tar kort) ska det in ett nattduksbord senare som antagligen ska vara svart, sedan ska det även på gardiner/rullgardiner på fönstret (har inte bestämt färg än men antagligen någon lite tråkigare). Sedan när jag skaffat nattduksbord ska lampan och klockan ner på den och då ska det upp en krukväxt i fönstret istället.
 
På andra bilden är det sängen ni ser lite av till höger längst ner. Här ska det antagligen upp något mera på väggen över ''ställningen'' man ställer blandannat prydnad på. Sedan ska det (där böckerna står på golvet) vara en byrå som inte är allt för hög, i den ska jag underkläder/böcker/filmer osv. På den ska det stå hygienprodukter, smink och datorn ink högtalarna.
 
Sista bilder är tagen ifrån sängen och där är min nya tavla jag fick i julklapp och även den mindre ''tavlan'' som jag köpte i England som det står ''Girls just want to have fun'' på. Bredvid där det nu ligger gallgar på golvet ska det upp en ställning som jag ska hänga kläder på senare.
 
Detta är alltså mitt nya rum, kommer bli superfint när det blir klart. Kommer fortsätta uppdatera er ifrån rummet osv. Hoppas ni gilla inlägget!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: