staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Tisdag, skolstart 8/1

Kategori: Allmänt

 
 
Hejhej finisar!
 
Första skoldagen avklarad, pust. Haha nä så jobbigt var det faktiskt inte eftersom jag fortfarande lever! Har bestämt att denna terminen kommer bli slutspurrten, nu tänker jag ta i det allra sista och sedan så tänker jag stänga centralskolans dörrar bakom mig och inte komma tillbaka på en lååång tid. Efter skolan for jag först iväg till Sofia för att hämta min cykel och sedan flytta vidare cykeln till kusinvitamin, väldigt lågiskt. Sedan kom mamma och hämta upp mig och vi svängde förbi Hektors där jag införskaffa mig ett par nya skor, bilder kommer senare. Känner att mina fötter inte klarar av en sommar till med converse, ni har väl hört hur ungdomar har börjat få problem med sina ryggar osv. pga platta converse skor?
 
Nu har jag precis ätit en skål med musli och fil och ska strax dra mig ut till stallet för att hjälpa mamma med mockningen. Kvällen kommer bestå av att packa upp och inreda mammas nya hus och sedan lite annat smått och gott. Bloggar mer snart, massa kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: