staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Tjobre Torsdag Jao

Kategori: Allmänt

 
Tjabba! Dålig bloggning, I Know. Imorse bar det av mot ridskolan för att hjälpa till på ridlägret. Haha har jag sagt att småbarn är hur söta som helst? Dock så är jag ingen barn människa.. Kände mig lite halvtaskig när jag börja gapskratta åt Theos kompis när han inte fick Molly att gå fram när de skulle få prova på att köra henne själva.
Efter vi hjälpt till med lägret fick vi en gratis träning för Linnea, vilket från första början var meningen att jag skulle stå över men sedan träna jag endå. Fick Candar som är rätt ny som ''ridskole'' häst, dock ägs han inte av ridskolan utan av en tjej som också bor i Tengene. För ett tag sedan då jag hopptränade för Nina så tränade vi tillsammans så det var lite kul att testa hoppa han själv. Ahhh.. som ni förstod så skulle vi hoppa och sist jag hoppa var räääätt så länge sedan, sist var med Meja och innan dess var la när jag hoppa Kamira senast?! Iallafall så gick träningen sådär, det var väldigt kul men snacka om att man tappar mycket på kort tid :o
 

 
Efter detta spektaklet så bar det av mot Överby för att kolla på sängar o massa mer med mamma och mina helt galna bröder, skojjar inte när jag säger att de är störda men att jag älskar dom endå! Som vanligt ledde denna shoppingtur till ett rent fjasko mellan mig och mina bröder.... Och om ni tror att det är så att vi bråkar nu så har ni fakitskt helt fel, för det mesta brukar jag och Fredrik reta Theo men det händer även ofta att jag och Theo kör kurragömma och jage i affärerna. Haha, jag måste vara vääldigt konstig men skäms inte för något när jag är och shoppar ''oseriöst'' med min familj, bara för att uppmärksamma er alla så gick jag även i mina gråa joggingbyxor osv.
 

 Nu har jag precis ätit pizza och varit ute med Rayola och ska strax slå mig ner framför tv'en med familjen - mamma , som ska sova haha! Ha en nais kväll, KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: