staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Torsdag 10/1

Kategori: Allmänt

 
Hejjj finisar.
 
Bloggningen igår blev kass, I Know. Dressyr träningen däremot var lika kul som vanligt! Allt går bättre och bättre men ska försöka komma igång lite och åtminstonde klämma in ett ridpass emellan varje träning så det inte bara blir träning på träning ;) Idag har skolan gått väldigt fort, dock börjar det med att jag kommer 10 minuter sent... Hade lovat att försöka hålla tider men försov mig och sedan trodde jag faktiskt vi börja 9 eftersom de sa det igår men nänä.. här börjar man 10 i.
Dagen startade iallafall med film i 2 timmar,Seven, om ni har sett den? Helt okej film men dock så tyckte jag slutet sög.. Det ska var lite hämnd i filmer vilket denna saknade. Efter filmen var det lunch, sedan matte och efter det engelska då vi skulle skriva en film recension om filmen vi såg på förmiddagen. Och sedan var dagen slut(1 timme tidigare en vad vi skulle ha gjort).
 
Dagens planer ser ut såhär:
-blogga
-fixa engelska film saken
-plugga lite matte
-ta in hästarna till hovslagaren (kl 5)
-se på Farmen
 
Rätt chill va? klagar inte. Ska försöka uppdatera bloggen mer en igår också, allt för er liiiiiiksoom. :D pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: