staaystroongg.blogg.se

Jag är en tjej på 15 år som bloggar om min vardag

Underbar tur, dagens/veckans planer

Kategori: Allmänt

 
Dagens planer är inte mycket.. Ta det lungt och njuta av sista lunga dagen på lovet. Imorgon är det läger på ridskolan som jag ska hjälpa till med och sedan ska ridskolans hästar ridas, har inte bestämt om jag ska rida än men det tåls att tänka på.. Sedan på fredag är det massagekurs på ridskolan och sen ska ridskolans hästar masseras, efter det bär det nog av mot Borås till Evelina med Marie. Lördag åker vi hem ifrån Borås och då är det inte så mycket bestämt efter det. På söndag eller måndag åker familjen till Ikea, där ska det shoppas en massa! På tisdag börjar den deprimerande skolan igen, wiiie tagga daah! Det enda roliga är att träffa alla kompisar..
Nu ska jag ut och fota lite och senare ska Rayola ut på en promenad.
Kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: